Baba Dino - Paraları Koy Cebe | O Ses Türkiye Rap | Kör Seçmeler | 1. Sezon | EXXEN

Paylaş
Ekle
  • katma 2 Nis 2021
  • #OSesTürkiyeRap​ #EXXEN​’de
    exxen.com'a gir, üye ol ve hemen izle 💛Web : www.exxen.com​
    Instagram : exxen
  • Eğlence

YORUMLAR • 70

  • Kerem TEKER
    Kerem TEKER Saatler önce

    Günümüz rap tarzına uyumlu beat ve söz olarak gayet iyi bir çalışma. Potansiyeli olan ve elinden tutulursa ilerde adını daha çok duyacağımız bir adam. Başarılar.

  • Hamza ÇAKMAK
    Hamza ÇAKMAK 5 saatler önce

    arkadaş şaka gibi bağımlılık yaptı bea :D

  • EFE SELOĞLU
    EFE SELOĞLU 7 saatler önce

    Bu mu rap? Siz en iyisi Ceza dinleyin rap ne demek öğrenin

  • just love yourself
    just love yourself 8 saatler önce

    Kime seçti acabaaaa????

  • just love yourself
    just love yourself 8 saatler önce

    Kime seçti acabaaaa????

  • Burcu Dk
    Burcu Dk 9 saatler önce

    Cok iyi ya. 2 den fazla dinleyenler ? 👍🏻👍🏻

  • Lil RJO
    Lil RJO 10 saatler önce

    00:09 damn

  • D D
    D D 10 saatler önce

    pandemi yok herhalde orada.izleyiciler içiçe

  • Aykut Kocak
    Aykut Kocak 10 saatler önce

    Schönen Schön 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😊😊😊😊😊😊😊😀😀😀😀😀😆😆😆😆😆😄😄😄😁😁😙😙😙😙🥰🥰🥰🥰😙🤗🤗🤗🤭🤭🤭🤫🤫🤫🤔🤔🤔🤔🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

  • Gokhan Gokhan
    Gokhan Gokhan 10 saatler önce

    ❤❤❤❤❤❤❤

  • Emreee
    Emreee 10 saatler önce +2

    Söyleme tarzı çok basit ama efsane hipnoz oldum çok iyi ya

  • Talha Yıldız
    Talha Yıldız 12 saatler önce

    Autone yapıştırmış reis hiç açımamis

  • Semra Çalka
    Semra Çalka 12 saatler önce

    Çok güzel

  • Zehra Berfil Aydın
    Zehra Berfil Aydın 12 saatler önce

    Çok eğlenceliiii 💃🏼👏🏻

  • Sena Öztürk
    Sena Öztürk 13 saatler önce

    bir şey dicem ya sürekli birbirlerini bloklamaları saçma değil mi bence basmanın bir sayısı falan olmalı bırakında yarışmacılar seçsin

  • Kübra Yüksel
    Kübra Yüksel 15 saatler önce

    Abi harbiden gerçek sanatçısından daha iyi söylemiş. Tek kelimeyle muhteşem ya bayıldım 🤞❤️

  • Büşra Tınmaz
    Büşra Tınmaz 16 saatler önce

    lütfen spotify a gelsin lütfeennnn

  • Cemile Aran
    Cemile Aran 16 saatler önce

    Çook güzel, efsane.negetom,benim şimdi işim var, tüyüyom.yeee.

  • Dogi Didier
    Dogi Didier 18 saatler önce +1

    Kadeti çıksa alırım regeton megeton

  • Anonim
    Anonim 19 saatler önce

    AYNEN, RAP BU DÖNEMDE ÇOK İYİ.

  • d t
    d t 21 saatler önce

    kardiyaka dönmeyip buna dönmek ???

  • Azra Can
    Azra Can 21 saatler önce

    Bu şarkının neresi rap anlamadım normal güzel bi şarkı gibi:-D

  • Buğra Eyiden
    Buğra Eyiden 22 saatler önce +1

    Cezadan dinledikten yıllar sonra bana rapi sevdiren adam kral sensin

  • Nursima MN27.09
    Nursima MN27.09 22 saatler önce

    Ezel olmalıydı

  • AVAR - GAMER
    AVAR - GAMER Gün önce +1

    Hadisenin yerine gazapizm olsa güzel olurdu

  • Reyhan Oğuz
    Reyhan Oğuz Gün önce

    Peki heja sen ne geziyon orda ah allahım eypio sen harikasın bu arada😂

  • FromheL_
    FromheL_ Gün önce

    Oynayan kızlar link

  • Ata
    Ata Gün önce

    Jürisi hadise olan bi yarışmadan ne beklersin ki?

  • sude ü.
    sude ü. Gün önce +2

    Bu kadarını beklemiyordum 100 üzerinden 200 veriyorum.

  • Yesim Çelik
    Yesim Çelik Gün önce

    Aşkım senleevlenmek istiyorum

  • Melisa
    Melisa Gün önce +1

    Şarki harika ama çok kisa bu yüzden tekrar tekrar dinliyorum😀

  • Burak
    Burak Gün önce

    Clipdeki oynayin kizlarin instasi varmiii

  • Kudret İlhan
    Kudret İlhan Gün önce

    Jüriler raptan ne kadar anlıyo ki .. Rap raplikten çıkmış eğlenceye dönmüş resmenn. Şarkı sözlerinde 0 anlam boş beleş sözler

  • Yusuf Yılmaz
    Yusuf Yılmaz Gün önce

    Eypionun yanındaki kızların instagramı ?

  • AMİGOO
    AMİGOO Gün önce

    şarkı çok cringe

  • Betul Isikli
    Betul Isikli Gün önce +1

    Sahaneee😍😍😍👌👌👌👌

  • Murat Can Pakalın
    Murat Can Pakalın Gün önce +96

    Şarkı Bittikten sonra Tekrardan Dinleyenler Burada mı 👑👑👑👈👈👈

  • HAYRİYE ÖZTÜRK
    HAYRİYE ÖZTÜRK Gün önce

    Çok beğendim la

  • Kevin Dürr
    Kevin Dürr Gün önce +3

    QDH Family😂💪🏻🔥

  • Rabia Keklik
    Rabia Keklik Gün önce +1

    Çok iyi ses 👌

  • Gülcin tas
    Gülcin tas Gün önce

    AutoTune ile ortaya çıkıyor ve herkes beğeniyor.
    Rap değil ki bunun yaptı, onun yaptını herkes yapar AutoTune sağolsun😉

  • Anıl Arda Karataş
    Anıl Arda Karataş Gün önce +19

    O ses Türkiye Rap şampiyonu belli oldu

  • Ceren Açıkbaş
    Ceren Açıkbaş Gün önce +2

    En beğendiğim ❤️

  • Baran Aktürk
    Baran Aktürk Gün önce

    Arkadaki kızlara ne demeliiii

  • Şule ELLİBEŞ
    Şule ELLİBEŞ Gün önce +2

    Buralar değerlenir yakında :d

  • clara lion
    clara lion Gün önce +3

    Biri eypioya dans etmeyi öğretsin görüntü kirliliği yapıyor 😅

  • Emre Çakır
    Emre Çakır Gün önce +2

    gerçek ses tonu desen yok,söz desen yok. gerçekten her şey yerlerde

  • Just imagine it
    Just imagine it Gün önce +37

    arkadaşlar yıllardır rapte isim yapmış CEZA gibi mc lerle yenileri mukayese etmeniz yanlış diye düşünüyorum. Programın tamamını izledim ve BABA DİNO'nun beati çok beğenildi. Adamın beati sözleri her şeyi kendine ait. Ciddi emekler var bu işte boş yorum yapmayın. BABA DİNO eğer bu yorumu görüyorsan ben işini çok beğendim ve daha iyi işler yapacağına da eminim, olumsuz içi boş ve yapıcı olmayan birçok eleştiri var, meyve veren ağacı taşlarlar. Yolun açık olsun, destekçinim

  • Burçin Taşyolu
    Burçin Taşyolu Gün önce

    Cok iyiiiiii

  • Ulvi Murseliyev
    Ulvi Murseliyev Gün önce +6

    Burda Hadisenin yerine ceza olmasını isteyen

  • Yas Tuzun
    Yas Tuzun Gün önce +1

    yeni bi güneş doguyor..🍀

  • cavid Rahimov
    cavid Rahimov Gün önce

    Şanpiyon sensinnn nnn

  • cavid Rahimov
    cavid Rahimov Gün önce +1

    Süperrre

  • ZÜRİYET ŞENGÜl
    ZÜRİYET ŞENGÜl Gün önce

    Hadisenin güzelliği😍

  • Taha Çelebi
    Taha Çelebi Gün önce

    Allah rapin cezasını verdi

  • Dilan
    Dilan Gün önce

    Abi çok çok iyi ya

  • Eray Badakol
    Eray Badakol Gün önce +2

    01

  • Resul Tektas
    Resul Tektas 2 gün önce +4

    herkez bu rap mi falan diyor aq bu yarışma sadece rap değil, hiphop kültürüne ait bütün müzik çeşitlerini yaptığın bir mecra ve evet reggaeton hiphop kültürünün bir parçası ve rap sadece bol giyinip sınırlı takılmak da değil rapin dans etireni de var dusundurenide aglatanida rapin milyonlarca çeşiti var. Tupac California mesela ritimli ve dans etiren bir rap, eminem stan düşündürüyor...

  • Umut Can Toprak
    Umut Can Toprak 2 gün önce +1

    Bu kişiyi eleştirenler , şarkının kötü olduğunu söylemiş. Rap değil demişler fakat , Rap genel bir terim ve altında bir sürü alanlar barındırıyor. Adamın yaptığı reagge ve techno karışımı. Güzel parça , sözler çok tekrara düşüyor ama melodik olarak nays. Respect.

  • Yusuf Aydın
    Yusuf Aydın 2 gün önce +1

    Saçma sapan bir yarışma Rapin anlamının içine eden bir yarışma Eypio ne işin var orda senin ya.

  • Melih Türkan
    Melih Türkan 2 gün önce +1

    Bakın rap illa üzücü geçmiş hikayeyi anlatmaz böyle hareketli şeylerde var zaten bu t-rap jüriler beğenmiyorsunuzda murda mero eyipio gayet iyi sadece hadise biraz sırıtıyor bence gayet iyi program jürilerde gayet iyi

  • Digo Nada
    Digo Nada 2 gün önce

    Rap değil ki bu reggaeton

  • Ozlem Yildiz
    Ozlem Yildiz 2 gün önce +1

    Çok iyi tabii önceliğinizz sagooo ama gayette güzell🤟🏻🤟🏻

  • Elsever Rehimov
    Elsever Rehimov 2 gün önce +1

    Hangisine bakiyim bilmiyorum bu sezon Acun bey paraya doyacak bu sezonu cok sevdim

  • Selda Alp
    Selda Alp 2 gün önce

    7

  • HasanEfeNC / Kanala video atılmayacak bi süre

    rap sadece isimde var dostum

  • Omid Kb
    Omid Kb 2 gün önce +1

    Top Musik 👏👏👏
    Omid aus Afghanistan

  • Burcu Bilik
    Burcu Bilik 2 gün önce

    0000

  • Velovis Official
    Velovis Official 2 gün önce +2

    Aga bu yarışmada iyi veya kötü yetenekler çıkıcak herkes çok iyi değil eğer yaşım tutsaydı kesinlikle katılırdım(kanalımda demolar var) ama bu abininki türkçe rap değil...

  • Kaan Kocaoğlu
    Kaan Kocaoğlu 2 gün önce +1

    efsane ötesi.