Ender'le evleniyoruz - Yasak Elma 105. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 5 Nis 2021
  • Hasan Ali, zehirlenmenin intikamını Ender'le evlenerek alacak gibi görünüyor.
    Yasak Elma Resmi TR-cam Kanalı: goo.gl/7AqfHc
    Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
    Medyapım Resmi TR-cam Kanalı: goo.gl/ZFpCky
    Oyuncuları:
    Şevval Sam
    Eda Ece
    Erdal Özyağcılar
    Berk Oktay
    Nesrin Cavadzade
    Şafak Pekdemir
    Nilperi Şahinkaya
    Melisa Doğu
    Barış Aytaç
    Serkan Rutkay Ayıköz
    ve Gülenay Kalkan Ünlüoğlu
    #yasakelma #105yasakelma #yenibölüm
  • Eğlence

YORUMLAR • 70

  • Hatice Findik
    Hatice Findik Gün önce

    Zehrada canere çok yakışıyor

  • Hatice Findik
    Hatice Findik Gün önce

    Hasan ali ya çok komik aynı kunduza benziyor

  • yağmur erman
    yağmur erman Gün önce

    Allah'ım ben bu filme aşığım yaaaa

  • Melisa Göbelez
    Melisa Göbelez Gün önce

    abiciğim dedem kadını sal ya Kaya gelioooo

  • Hülya Yılmaz
    Hülya Yılmaz 2 gün önce

    Biri boşanır biri alır tekrar boşanır yine evlenir ya anlamak mümkün deyil kimin eli kimin cebinde. Diziler de ahlaksızlıga özenti yaratıyor gençler zaten sapıtmış iyice sapıtcakk noluyorrr

  • Emilya Palvanova
    Emilya Palvanova 2 gün önce

    .

  • Levent çiçen
    Levent çiçen 3 gün önce +1

    Hasan ali geldi gercekten bu dizi eglenceli ve daha guzel oldu

  • Hakimova Firuza
    Hakimova Firuza 3 gün önce

    Evlenmek cok kolay oldu🤣

  • Mazlum Doğan Yalvarıcı

    Şaikanın kesin pilanları var bakalım neler göreceğiz daha 😂

  • KÜBRA İPEK ÖZEK
    KÜBRA İPEK ÖZEK 3 gün önce

    Bi Hasan Ali'yi sırayla elden geçirmedikleri kalmıştı

  • Irmak Sütoğlu
    Irmak Sütoğlu 4 gün önce +1

    Halinin evlilikleri :
    Müzeyyen =zehra'nın annesi
    Zerrin =lila'nın annesi
    Ender=erim'in annesi
    Yıldız=halitcan'ın annesi
    Şahika=eski nişanlısı
    Ender'in evlilikleri
    Halit
    Alihan
    Kaya
    Hasan alinin adamı (ismini unuttum)
    Hasan ali

  • Hacı Murat YAKAR
    Hacı Murat YAKAR 4 gün önce +1

    Zihniyet bozukluğu

  • Melis Gökalp
    Melis Gökalp 4 gün önce

    Bu nasıl bir güzel dizi ya entirika desen var,Sinsilik desen var,sevgi var desen var,kanka olmak var varda var

  • Songul Kurşun
    Songul Kurşun 4 gün önce +1

    Halit gitti film bitti

  • dark queen
    dark queen 4 gün önce

    Ender 7 kocali hurmuze dondu

  • robiya rovshenova
    robiya rovshenova 4 gün önce

    Ama Kaya geliyor. Enderin hale ne olucak. Merak ediyorum.🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

  • robiya rovshenova
    robiya rovshenova 4 gün önce

    Aynen kim baş rölde ise herkes oraya🤭🤭😄😄😄😂😂😂

  • Snmssmsmmsms Skskksksks

    Sahika bunun altında kalmaz

  • Sevda Memmedova
    Sevda Memmedova 4 gün önce

    Böyle kadınlara helal olsun,tuttuklarını koparıyorlar

  • KAR DELEN
    KAR DELEN 4 gün önce

    Kim zenginse onunla evleniyolar sonra da öldürüyolar😅

  • Sevinc Najafali
    Sevinc Najafali 4 gün önce +1

    Hasan ali ve ender evlensinn lütfennn

  • Sevinc Najafali
    Sevinc Najafali 4 gün önce +1

    HASAN ALİ VE ENDER EVLENSİNNN NOLUR ÇOK YAKIŞIYOLAR

  • yavuz furkan
    yavuz furkan 5 gün önce

    zeyal ne zaman gelcek

  • Deniz Bukak
    Deniz Bukak 5 gün önce

    Nasıl bir dizi iğrenç hala izleniyor kimin eli kimin cebinde belli değil

  • hebele hubele
    hebele hubele 5 gün önce

    Altyazıyı açın ÇSÖDÇDÖFFÖCMSŞDMŞCFÖCÖCLCÖDÖCÖCÖCMCÖFMV

  • Mirsad Gurdap
    Mirsad Gurdap 5 gün önce

    Ender simdi istedigine kavustu

  • Puli Bayan
    Puli Bayan 5 gün önce

    Tamaam kısır döngüye girdik yine. Hasan Ali yıldızla da evlenirse hiç şaşırmam artık ben

  • ruşen yüksel
    ruşen yüksel 5 gün önce

    Yav şahika ender diye değiştirdiya adını

  • Sevilay Asut
    Sevilay Asut 5 gün önce

    Taş gibi kaya varken inşallah hasan ali dedeyle evlenmessin enderiko 😉😂😂

  • Songül Oruç
    Songül Oruç 5 gün önce

    2 . Halitimizi gururla sunarız teşekkürler 🤭

  • RSS
    RSS 5 gün önce

    Wow😳.?

  • Hanım Çetinkaya
    Hanım Çetinkaya 5 gün önce

    Escftjvdvavsgsbsvsvdfeg

  • dnk_s
    dnk_s 5 gün önce

    Hasan ali bey de enderle evlenirse 4. Karısı oluyo sonra bunlar yine boşanır hasan ali eski karısıyla evlenir 5 olur ender de kaya ile evlenirse şahika da o adamla derkennn lan olum aklım karıştı. Film kavak yellerine doğru gidiyo hafi bakim

  • Dursune Tanrıverdi
    Dursune Tanrıverdi 5 gün önce

    Nobody;
    Kaya ; Hello

  • Ayten Uçman
    Ayten Uçman 5 gün önce

    Iş yerinde giyilen kıyafetlere bakın,çığırından çıktı kıyafet işi lütfen yerıne göre nasıl giyinilir göstérin.

  • son söz
    son söz 6 gün önce

    Artık bakılmıyor önceleri daha iyiydi bu ne bir şey anlamıyoruz .

  • son söz
    son söz 6 gün önce

    Çok anormal bir film oldu bu ne be her hafda biri öbiri iyle evleniyor .

  • Güler Nalbantoğlu
    Güler Nalbantoğlu 6 gün önce +1

    a a sedai duymasın enderle evleneceğini hasancım

  • ikbal koçak
    ikbal koçak 6 gün önce +1

    O değil de herkes Şahika diyor, Şahika mahkeme kararıyla Ender olmamış mıydı 😂😂😂

  • Gönül Çıtak
    Gönül Çıtak 6 gün önce

    Hep aynı seneryo

  • Damla Youtube
    Damla Youtube 6 gün önce

    saçmaladılar iyice

  • Seda Çevik
    Seda Çevik 6 gün önce

    Toplum ahlakini bozan dizilerde basi ceken diziii yeter artik ne ahlak ne aile kaldi sayenizde

  • Alparslan Alparslan
    Alparslan Alparslan 6 gün önce

    Hasan Ali Kuyucu Şahika ya kapak yapar

  • Lisunnié
    Lisunnié 6 gün önce +2

    Halit bitti Hasanaali başladı Allah sonunu hayretsin😂

  • ELZAMIN TAGIZADƏ
    ELZAMIN TAGIZADƏ 6 gün önce

    Haliti ozleyenler 😞

  • Xeyal Ehmedov
    Xeyal Ehmedov 6 gün önce +1

    Fragmanı buraya koyun

  • Didem Korkmaz
    Didem Korkmaz 6 gün önce

    Şahika nın müttefikiyle aldatılmak olmadı Hasan Aaali

  • Ümit Görgü
    Ümit Görgü 6 gün önce

    Dizi, dizilikten çıktı; evlendirme dairesine döndü.

  • Ümit Görgü
    Ümit Görgü 6 gün önce

    Diziye yeni bir erkek girer*
    Dizide ki tüm kadınlarla evlenmeliyim...

  • Büş Büş
    Büş Büş 6 gün önce

    Dizinin adını kimin eli kimin cebinde yapın lütfen

  • Gizem Lilal
    Gizem Lilal 6 gün önce +1

    Alev alev 🔥 perşembe akşamı Show tv de

  • Azmi Köse
    Azmi Köse 6 gün önce

    Halit varken herkes halite koşardı şimdi Hasanaaaaali beye

  • Mevsim Bahar
    Mevsim Bahar 6 gün önce

    Hasan Ali blöf yapıyor.

  • Melısa Gokboru
    Melısa Gokboru 6 gün önce

    Hayallerim suya düştü (yıldız,kerim)(Şahika,hasan ali)(ender,kaya) âşık olucak ve mutlu olacaklar sandım

  • Rana Yılmaaz
    Rana Yılmaaz 6 gün önce

    Kaya yetişşş! Ender elden gidiyo

  • optimist frequency
    optimist frequency 6 gün önce

    Fail👎dizi artik berbat gidiyor. Bitirsinler.. Nisan ayinda cok daha guzelleri geliyor.

  • Cemre_ Asmrr
    Cemre_ Asmrr 6 gün önce

    Karakterlerin hayavan hali👇🏻
    Hasan Ali :🐲 şahika:🐍yıldiz:🦌Ender:🦂

  • Loved
    Loved 6 gün önce +1

    Hasan Ali Argun fndşdndöd

  • Kasım Özçalış
    Kasım Özçalış 6 gün önce +1

    Ender Hasan Ali'yi peşinde koşturdu şimdide o peşinde koşayooo

  • TheDamlq
    TheDamlq 6 gün önce +4

    Şahik bi çare düşünmüştür bişey olmaz Hasan Aliyle ender'i ayırır o

  • halil kovan
    halil kovan 6 gün önce +2

    kaya gelse ender in tepki sini merak ediyorum

  • Mert Yılmaz
    Mert Yılmaz 6 gün önce

    hait hileli apk 65.0

  • Zeynep Gamze
    Zeynep Gamze 6 gün önce

    şahik sende abinle evlen flgfjşflşgk

  • Zeynep Gamze
    Zeynep Gamze 6 gün önce +2

    sey mi dostum yine halit yeni halit

  • Zeynep Kaya
    Zeynep Kaya 6 gün önce +1

    Hep de Şahika ve Ender aynı kişiyle birlikte oluyor. Ya biri Şahika yada Enderle evleniyor senaryoyu yazan çok saçma yazmış.

  • Akın Selvi
    Akın Selvi 6 gün önce +1

    Fragman yine yok ortalıkta. Bıktık aq her hafta beklemekten.

  • CLEXORT
    CLEXORT 6 gün önce +1

    Ulan ne adam be pijama değiştirir gibi kadın değiştiriyor sjsjmsjs (!)

  • Furkan Açıkgöz
    Furkan Açıkgöz 6 gün önce +2

    ŞAHİKANIN İNTİKAMI ACI OLACAK

  • DİLA KARAHAN
    DİLA KARAHAN 6 gün önce

    Çokta iyi oldu, o Şahika hep kötülük yaptı evlendiği kocalarını öldürdü çevresindekilere zarar verdi sonunda da bunu hakketti aslında bundan daha fazlasını da hakketti ama diziyi ben çevirseydim daha fazlasını yapardım Şahikaya 😂. Herneyse bu kadarı bile iyi biraz da Şahika bozulsun 🙏🏻🤦‍♀️🙌👍😂😂

  • Çiğdem Kaya
    Çiğdem Kaya 6 gün önce

    Şahika-pak