Günümüzde Dolar Bozdurmak

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 1 276

  • typerr 34
    typerr 34 2 aylar önce +7376

    venezuela ya giden youtuberların artık gitmesene gerek yok :(

    • Berkay Savran
      Berkay Savran 12 gün önce

      @Closry Mlbb ne zaman baba mezara girince mi

    • 是Yagama-Futbolツ
      是Yagama-Futbolツ 18 gün önce

      @ Lonelyloneliness ne biliyon gelecegi

    • 21yürmi bir
      21yürmi bir 21 gün önce

      Elbet birgün anlayacaksınız...

    • Murat Altay
      Murat Altay 23 gün önce

      Venezuela da dünyanin enbüyük petrol rezervlerine sahip olduklari halde neden satamiyorlar git araçtir tam bir komedi ekonomi yönden batmis bir ülke dünyanin büyük petrol rezervlerine sahip siz dollar ile euro ile kiyaslayin

    • Ceren Toprak
      Ceren Toprak 24 gün önce

      @Closry Mlbb ne zaman knk mezara girince mi

  • Kate Austen
    Kate Austen 2 aylar önce +3600

    2030'da Türkiye:
    İşte bir dolar!
    Çokta güzel
    Şapkanı çıkar evlat gördüğün 1 dolar

    • mesut emre koç
      mesut emre koç 12 gün önce

      @PUBG Wezz bu çok ünlü bir filmin bir repliğidir bunu bilmediğin için muhtemelen sen 1e gidiyosun

    • Alirıza RG
      Alirıza RG 19 gün önce

      @PUBG Wezz sende sorun var

    • cistikbey
      cistikbey 26 gün önce

      @Abraham Sweetvoice 18e de çıktı

    • cistikbey
      cistikbey 26 gün önce

      @SADECE BİR KUL kim mustang kim dodge kim chevrolet kullanıyor kim rayban gözlük takıyor aq. Hayır diyelim ki kullanıyoruz bunların aynı kaliyede türk alternatifi var mı?

    • sonsuz oyun
      sonsuz oyun Aylar önce

      @Golcü merak etme dustu 10 fln su anda 11 de olabilir

  • MR. Morgan
    MR. Morgan 2 aylar önce +766

    az önce yandaş kanallarda araplar ülkeye geldigi için doların 12.20 ye düşmesinden dolayı "dolar çakıldı" diye haber yapıldı. Keşke şu ortadoguda dogacagıma Amerikada İngilterede dogsaydım

    • ABDURRAHİM KAYA
      ABDURRAHİM KAYA Aylar önce

      Allah seni sevdiklerinle haşretsin.

    • Bakma Bakma
      Bakma Bakma Aylar önce

      Hep derdim şu sozu

    • Taner Kortel
      Taner Kortel Aylar önce

      Keske oralarda dogsaydin.

    • yusuf dede
      yusuf dede Aylar önce

      @SADECE BİR KUL canım balım çiçeğim böceğim mağaranın daha iyi hava alan kısımlarına geç beynine oksijen gitsin

    • yusuf dede
      yusuf dede Aylar önce

      @ÇANTACILAR-GEZGİNLER keşke orda doğsaydık bizde aynını diyoz

  • Emircan Yıldızhan
    Emircan Yıldızhan 2 aylar önce +1989

    Burdan Venezuela'ya gidip zengin olan ve dalga geçen Türkler artık devran döndü şimdi sıra Venezuelalı youtuberlarda

    • AYNAYA HER BAKTIĞIMDA AŞIK OLUYORUM
      AYNAYA HER BAKTIĞIMDA AŞIK OLUYORUM Aylar önce

      Anlamadım ne demek istedin acaba

    • pesmobile79
      pesmobile79 Aylar önce

      Dalga geçmedi benim takip ettiklerimin

    • Osman E.
      Osman E. Aylar önce

      Venezuella düzelmedi ki amk

    • TAHA huseyni
      TAHA huseyni Aylar önce +1

      2023 de Türkiye
      Genç : ulan açlıktan gebermeye başladık halk açlıktan ölüyor hala mı oyun erdoğana
      Dayı : sEn CeHeNnEm De YaNaRak ÖlMeDiĞiNe ŞüKrEt

    • fatmanur karakuzu
      fatmanur karakuzu Aylar önce

      bişey duydum ama gereksiz bişey

  • không ai
    không ai 2 aylar önce +34

    Düzeltmek için elimizden bir şey geliyorsa ufakta olsa yapmalıyız . Gidişat belli birlikte gayret etmeliyiz.

    • 21yürmi bir
      21yürmi bir 21 gün önce

      @TrubLeX senin gibi sadece negatif düşünen kişiler oldukça bu ülke ilerlemez

    • kerem can
      kerem can Aylar önce

      @patlak Martin E ne yapalım ölüp gidelim mi?

    • patlak Martin
      patlak Martin Aylar önce +2

      Başkaları sıçsın biz temizleyelim de mi

    • TrubLeX
      TrubLeX Aylar önce +1

      Elinden gelen hiçbir şey olmaz ki, baştakiler yiyor gayret etmiyor sen onların yanında 0 sın gayret etsen nolcak ki. Bu ülkeden kaçın kurtarın kendinizi başka çaresi yok.

    • Enlil&EA
      Enlil&EA 2 aylar önce +5

      Birileri sürekli alıp bozduruyor onlar malum kisiler hani şu dij güçler işi diyenler varya hah onlar işte

  • Giyū Tomioka
    Giyū Tomioka Aylar önce +108

    acı olan şey bunun gerçekleşmesinin olabileceği doğrusu

    • Giyū Tomioka
      Giyū Tomioka Aylar önce

      @Kayra 44 inş

    • Kayra 44
      Kayra 44 Aylar önce

      @Giyū Tomioka dahada düşer umarım .

    • Giyū Tomioka
      Giyū Tomioka Aylar önce +2

      @Mete Montage ''onların doları varsa bizim de allahımız var '' ~RTE~

    • Mete Montage
      Mete Montage Aylar önce +1

      Gerçekleşmedi merak etme :)

  • Hayatın kanunu
    Hayatın kanunu 2 aylar önce +104

    "Saldım çayıra dövizcilik"😂😂

    • PoV
      PoV 2 aylar önce +1

      tr-cam.com/video/itdYtiOIt3Q/video.html

  • HEYTO MEYTO
    HEYTO MEYTO 2 aylar önce +4

    AĞLANACAK HALİMİZE GÜLÜYORUZ📣📣📣

  • TAYYİP SOLAK
    TAYYİP SOLAK 29 gün önce

    Gülmekten kırıldım. Çok başarılı olmuş. Tebrikler. 👏

  • Burak Barış Genç
    Burak Barış Genç 2 aylar önce +74

    Öğretmenler gününüz kutlu olsun👩‍🏫

  • aisel
    aisel 16 gün önce +4

    Abi gün geçtikce kaliten artıyor 🖤 🖤

  • Er San
    Er San Aylar önce

    Dolar artınca direk dükanının fiyatının düşeceğini sanan youtuber sana da kolay gelsin. Herşey yükseliyor onunla beraber

  • Hamza Uslucan
    Hamza Uslucan 2 aylar önce +11

    İzahı olmayan şeylerin mizahı olur.

  • Diyar Celebi
    Diyar Celebi Aylar önce +41

    Yalnız arkadaki tablonun detayı mükemmel olmuş tebrik ederim. Bilmeyenler için tablo Carravagio’nun Üç Kağıtçılar tablosu..

  • Saliha Dumlupinar
    Saliha Dumlupinar 2 aylar önce +11

    Eskiden gelin arabalarından çocuklara atmak icin bazıları zarflara 1 dolar koyardı

    • Emre
      Emre Aylar önce

      Oysa beğenmeyip küfür ederdik

  • Berkan Karabulut
    Berkan Karabulut 2 aylar önce +34

    Çok iyi olmuş ya 😂😂 harbiden dolar o kadar hızlı :) harika olmuş 👏👏👍

  • Musa Yıldırım
    Musa Yıldırım Aylar önce +5

    Bu Video ya güvenip dolar alıp doların düştüğünü görünce gelen pişmanlık hissi :)))

  • 𝑠𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
    𝑠𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖 2 aylar önce +13

    “İzahı olmayan şeylerin mizahı olur”

  • Lord Furkan
    Lord Furkan 2 aylar önce +287

    Çok güzel bir eleştiri vallahi.

    • TAHA huseyni
      TAHA huseyni Aylar önce

      2023 de Türkiye
      Genç : ulan açlıktan gebermeye başladık halk açlıktan ölüyor hala mı oyun erdoğana
      Dayı : sEn CeHeNnEm De YaNaRak ÖlMeDiĞiNe ŞüKrEt

    • PoV
      PoV 2 aylar önce

      tr-cam.com/video/itdYtiOIt3Q/video.html

    • kutay
      kutay  2 aylar önce

      sınavda kafamın içi; (kanalımda)

    • ATASPORU TV
      ATASPORU TV 2 aylar önce

      Kepce vıdeoları burada

    • B.E
      B.E 2 aylar önce +2

      Aynen çok iyi üzerinde saatlerce düşünülmüştür kesin. Hele ki halil ibo yaptıysa kesin mükemmeldir. Dünyadaki en iyi eleştiri

  • Burak Şengül
    Burak Şengül 2 aylar önce +1033

    Çok iyi olmuş yaa

    • VideoKralı
      VideoKralı 14 gün önce +1

      1000inci beğeni benden ():)-

    • cute reçel
      cute reçel Aylar önce

      @SADECE BİR KUL 💡💡💡💡🐑🐑🐑🐑🐑

    • Nisa Damla
      Nisa Damla Aylar önce

      Halil abinin dudağına ne olmuş bilen var mı?

    • TAHA huseyni
      TAHA huseyni Aylar önce

      2023 de Türkiye
      Genç : ulan açlıktan gebermeye başladık halk açlıktan ölüyor hala mı oyun erdoğana
      Dayı : sEn CeHeNnEm De YaNaRak ÖlMeDiĞiNe ŞüKrEt

    • BİLADERİM İÇİN
      BİLADERİM İÇİN Aylar önce

      @SADECE BİR KUL Tayyibe söyle kapatmasın fabrikaları o zaman üretim yapsın Türkiye adam akıllıda bizde kullanalım boşa sallama burda

  • Salih Gul
    Salih Gul 2 aylar önce +6

    Venezula ya giden youtuberlerin artık gitmesine gerek yok:)

  • Merve Yıldırım
    Merve Yıldırım 2 aylar önce +28

    Saldım çayıra dövizcilik 🤣🤣🤣(farkettiniz mi?)

  • Sena Lama
    Sena Lama Aylar önce

    Annemler eski zamanlarda altın 70 tl olmuş pahalı diyorlardı. 🤣

  • Murat Şahin
    Murat Şahin Aylar önce

    Ne kadar komiksin çok güldük.şimdi de bi video çeksene artarken çok seviniyodun ya

  • SAXDASUZZZZ✴🔇
    SAXDASUZZZZ✴🔇 2 aylar önce +41

    abi bu video neden bu kadar doğruluk içeriyo😂😂😂

    • PoV
      PoV 2 aylar önce

      tr-cam.com/video/itdYtiOIt3Q/video.html

  • Niyazi Güngör
    Niyazi Güngör 2 aylar önce +6

    İzahı olmayan şeyin mizahı olur

  • Melek Güçlü
    Melek Güçlü 2 aylar önce

    Hahahah çook güzel olmuş😂👏👏👏👏

  • GodLost
    GodLost 2 aylar önce +5

    İzahı olmayan şeyin mizahı olur

  • Fehmi Karakoç
    Fehmi Karakoç 2 aylar önce +10

    Süper olmuş ya , herşeyin özeti gerçekten.

  • Nimet
    Nimet 2 aylar önce +3

    İzahı olmayan şeylerin mizahı olur

  • Selim Metin
    Selim Metin Aylar önce +1

    Ağlanacak halimize gülmemiz peki :((

  • LGS 2022 Öğrencisi
    LGS 2022 Öğrencisi Aylar önce

    Yalnız o dükkan ve araba da karşılamıyor o kadar doları😂 Allah kahretsin ağlanacak halimize gülüyoruz ya😭😭😂😂😂😭😭😭

  • MahoCan
    MahoCan 2 aylar önce +4

    Guzel anlatim. Ama insallah oyle birsey olmaz. Vatan Tek.

  • Arda
    Arda Aylar önce +1

    aslında çok üzücü bir durum :(

  • Mehmet KINIK
    Mehmet KINIK Aylar önce +33

    Sonunda dövizciler (büyük çoğunluğu) gerçekten al bu ruhsatı sicili vesaire deyip çekip gitmesin? Herşey sıfırdan misali asıl kriz o zaman başlar.

    • Metin Can Kaya
      Metin Can Kaya Aylar önce +1

      Düşünsene Amerika ambargo uyguluyor dolar 40a 50ye yükseliyor

    • selcuk
      selcuk Aylar önce

      Adamlar mizah yapiyorlar

  • OzCaN
    OzCaN 2 aylar önce +1

    güleriz ağlanacak halimize

  • piramitte
    piramitte 9 saatler önce

    Doları yatırım aracı sananlar sorumludur merak etmeyin başkasını zarara uğrayıp kar edenler en büyük zararı görüyor dahada görecek

  • Buse Bulut
    Buse Bulut 2 aylar önce +5

    *Şuan Allahü Ekber dağlarında...* 😂😂😂😂

  • Muaz Altun
    Muaz Altun 2 aylar önce +29

    TR-camrların çoğu gıkını dâhi çıkarmıyor, nasıl olsa dolar üzerinden gelirleri var diye..

  • Olcay Atlı
    Olcay Atlı 2 aylar önce +1

    Abi harbi çok iyi olmuş😂😂😂

  • yunus emre bey
    yunus emre bey 8 gün önce +1

    Ee günümüzde 1000 dolar bozduran sonu böyle olur 😁😂😁

  • CengaWeR
    CengaWeR 2 aylar önce +2

    Rolünü layıkı ile icra eden kaşlara sonsuz teşekkürler.

  • Orhan Satılmıs
    Orhan Satılmıs 2 aylar önce

    Çok komik olmuş Abi en sonki Dükkancı eşyasını öbür adama veriyor Dolar yükseldiği için adam kendini tutamıyor ki tutsun 🤣

  • Chloe Manchestor
    Chloe Manchestor Aylar önce

    ⛎♈🌫🌝🥳🐅💎💎😇🦍🈺🈸🉑 *Tanrı bize sonsuz yaşam vermek için ölen ve ölümden dirilen Oğlu İsa Mesih'i göndererek sevgisini gösterdi.*

    *Ağzınla Rab İsa'yı ikrar edersen ve Tanrı'nın O'nu ölümden dirilttiğine yüreğinle inanırsan* *Sana sonsuz yaşam armağanını verecektir* *Ayrıca vücudunu iyileştireceğine söz verdi.* *(Bak gökyüzünde ve Tanrı'dan isteyin)*

  • Beyza
    Beyza 2 aylar önce +1

    Tabii ki de böyle olmuyor, hızlı yükselişlerde zarar etmemek için para bozdurmayı durduruyorlar

  • •~MİNİŞİM ROSİE•~

    "Saldım çayıra dövizcilik" müq yaa

  • Sinem imirzalıoğlu
    Sinem imirzalıoğlu Aylar önce

    Dim dik durun geler gecer 🇹🇷❤️🇹🇷

  • Malik KAPLAN
    Malik KAPLAN Aylar önce +2

    Vodafone: gelecek heyecan verici hazır mısın?

    Dolar$: hadi BİSMİLLAH (C.C.)

  • Mini Nakavt
    Mini Nakavt 2 aylar önce +14

    Öğretmenler günü kutlu olsun

  • Özkan Bozdoğan
    Özkan Bozdoğan 2 aylar önce +1

    İzahı olmayan şeylerin mizahı oluyor

  • Dreamy V
    Dreamy V 2 aylar önce +11

    Halil dostum ne yapmışssın kendine böyle o kaşlar falan :D

  • Nursena Yıldırım
    Nursena Yıldırım 2 aylar önce +3

    Annem dün kuyumcuya gitmiş altın bozdurmak için adamda nakit kalmamış

  • Neslihan Gungordu
    Neslihan Gungordu 2 aylar önce +19

    Izahi olmayan şeylerin mizahi olur.

  • BABALAR CORTLAMAZ
    BABALAR CORTLAMAZ 2 aylar önce +8

    Gülsem mi ağlasam mı bilemedim 😅

  • Yusuf Aydın
    Yusuf Aydın Aylar önce

    Ve bankadan çıkınca verdiğin paranın şimdikinden daha değerli olduğunu öğrenirsin 🥲

  • Nehir Temel
    Nehir Temel Aylar önce

    10 yıl sonra Türk lirasında işlem kolaylığı için 6 sıfır silinicek demedi demeyin

  • Tamer Tamer
    Tamer Tamer 29 gün önce

    Hayaller böyle hayatlar çok başka çıkacak diye bekleyenler iyimisiniz

  • Ask to seduce Miss
    Ask to seduce Miss Aylar önce

    Guzel anlatim. Ama insallah oyle birsey olmaz. Vatan Tek.

  • Eyüp Öztürk
    Eyüp Öztürk 2 aylar önce +164

    12 oldu psiklojim sinirim her şeyim altüst olmuş durumda
    Nefes alamıyorum

    • Arda T.
      Arda T. Aylar önce

      @Emre aynen

    • Emre
      Emre Aylar önce

      @Arda T. Sözde arabanın bu yıl satışı başlıyordu.
      10 kaldı umarım yerli uçak gibi 10 yıl sürmez.

    • kerem can
      kerem can Aylar önce

      @Emre Sonra Atatürk, Atatürk deyip eski zamanlardan bahsediyorlar tutucular işte. Bir geçmişe baktıkları kadar geleceğin farkına varsaydılar.

    • Arda T.
      Arda T. Aylar önce

      @Merve Özberk arabamız togg var deseydin şu sol comarlara

    • Emre
      Emre Aylar önce +1

      @Merve Özberk Neden iktidar destekçilerin hepsinin ana dili kötü ?
      Bu nasıl milliyetçilik böyle çok ayıp!

  • Rülen Tv -YtAbonelerimiÇekme

    2-3 yıl filan önce bize misafir geldi o zaman euro ne bilmiyodum adam google sesden 1 euro kaç tl diyo 3 tl çıkıyo ya şimdi 18 yaa

  • Mustafa
    Mustafa 2 aylar önce +1

    Hiper enflasyon a doğru gidiyoruz ekonomi dahada kötüye giderse bu video normal olucak

  • Lertm
    Lertm Aylar önce

    Dolar değil euro uçuyo asıl dolar 50 deyken euro 62 oluyo 😂(altın gg)

  • MARAŞLI
    MARAŞLI 2 aylar önce +2

    Aglanacak halimize guluyoz

  • Nisa Berra Ulualan
    Nisa Berra Ulualan 8 gün önce

    Allah iyiliğini versin ne diyim 😂😂😂😂

  • Luxresya
    Luxresya 2 aylar önce +8

    saldım çayıra dövizcilik😂😂😂😂

  • Hayatın kanunu
    Hayatın kanunu 2 aylar önce +1

    Ahahahhaha vallahi gülmekten karnıma ağrı girdi ve yani gerçekten bin dolarım olsa böyle yaparlarmıydı....

  • Cenk İşler
    Cenk İşler 2 aylar önce

    Eleştiri çok iyi ama bu adamların şu dünyada bir tek dikili fidanı yok yada 2 tane güddüğü koyun.Bizi biraz daha kaliteli insanların eleştirmesi isabetli olur

  • Далина Давидова

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Türkiye de dolar artıyor herşeye zam geliyor ben kocamla bizim memlekette taşınır iz 😆

  • KISA ve ÖZ
    KISA ve ÖZ Aylar önce

    Bundan sonra artış hızı daha fazla olur.
    5 TL iken 2 kat artınca 10 olmuştu fark 5 TL
    15 TL iken 2 kat artınca 30 olacak fark 15 TL
    Allah bu millete sabır versin

  • Sinan
    Sinan 2 aylar önce +1

    Bi daha kine komigini yap da izlerken gülelim

  • 21yürmi bir
    21yürmi bir 21 gün önce +1

    Bu ülkeyi ikiye böldüler. Videolar yapıp kampanyalar düzenleyip hep birlikte ülkemizin arkasında durup savaşmak yerine bir hedef seçip ona saldırdılar. Tek işleri onla uğraşmak oldu. Suçu hep onda aradılar. Ama belki sokak röportajlarına çıkıp sadece bağırıp çağırmasaydık böyle olmuyacaktı

  • #pro# #kanal#
    #pro# #kanal# 2 aylar önce +1

    Alıcı:Yağ kaç lira?
    Satıcı:342tl
    Alıcı:ohaa

    Alıcı:yağ kaç lira
    Satıcı:342tl
    Alıcı:al sana 1 dolarrr
    Satıcı:ohaaaaa

  • Özgürcan Aksoy
    Özgürcan Aksoy Aylar önce

    Abi çok iyi ya çok mantıklı eline emeğine sağlık

  • CEYHUN .89
    CEYHUN .89 Aylar önce

    Gülme krizine girdim vallahi çok güzel

  • Mr. Angelo
    Mr. Angelo 3 gün önce +1

    Yanlız araba ile dükkanın değeri dolar endeksli artıyor .d

  • Ömer Gül
    Ömer Gül 2 aylar önce +2

    2030 da Türkiye
    Arkadaşlar bir dolarla yeni okulumuz hayırlı olsun

  • Adal Adam
    Adal Adam Aylar önce

    "Allah hekber dağallarında uzaya kadar çıkıyo"

  • Hakan KATILMIŞ
    Hakan KATILMIŞ 2 aylar önce

    *Dolar konusunda en güzel video ve makarayı **#doğankesers** yapıtı..*

  • Neziha Yaşar
    Neziha Yaşar 2 aylar önce +12

    Tapuyu veedikten sonra tabloda _error_ yazması...😂😂🤣🤣

  • hen ko
    hen ko Aylar önce

    😂😂😂 çok güzel olmuş öyle çok seve seve konuşyorlar 10.71 derken 12 oldu😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • dwqda cddssd
    dwqda cddssd Aylar önce

    Elimde 2 dolar, 3 euro, 20 sent, 1 macar parası, ve 1970 lerden kalma eski türk lirası var çko param vra len

  • thehalil 1000rr
    thehalil 1000rr 2 gün önce

    Yükselirken bozma bence 👏🏻😅

  • Efe Basak
    Efe Basak 2 aylar önce +1

    Ben kasiyerin doldurmasını bekliyordum onun yerine dolar uçtu da uçtu

  • Mrs_Duck
    Mrs_Duck 26 gün önce

    Dolar düştükten sonra gelen pişmanlık hissi...

  • Yusuf Çilenk
    Yusuf Çilenk Aylar önce

    Doları oldıktan sonra doların düşmesi🤣🤣

  • Ahmet Atc
    Ahmet Atc 2 aylar önce +16

    Allahu Ekber dağları dedi ya orda yıkıldım 😀

    • PoV
      PoV 2 aylar önce

      tr-cam.com/video/itdYtiOIt3Q/video.html

    • Ahmet Atc
      Ahmet Atc 2 aylar önce

      @Zennure Kurt ben yok demedim zaten senden iyi biliyorum bizzat gidip gördüm o toprakları Rabbim sanada nasip etsin ki insanları yargılamayasın

    • Zennure Kurt
      Zennure Kurt 2 aylar önce +1

      Allahu Ekber dağları var gidip araştırırsan görürsün

    • Burak Öztürk
      Burak Öztürk 2 aylar önce

      Ne anlama geliyo tam olarak ?

  • K̸A̸D̸İ̸R̸ D̸E̸M̸İ̸R̸

    Keşke öyle olsa :( tam bozdurdum dolar yükseldi 🤣 Parayı verdiğindeki kurdan bozuyor 😥 500 bin liram vardı 7,2 den aldım şimdi 12,3 şimdi 842 bin liram var. Hayat bu kadar basit işte boşa çalışıyoz 😃

  • ADA ALTAY
    ADA ALTAY Aylar önce

    Bunların üstüne bir bardak soğuk su içmek gerek 😭😭😭

  • Dynamax
    Dynamax Gün önce

    Komik mı bu ? Siz ne yiyor içiyorsunuz? Bu ne özgüven !

  • WENDİGO REİS
    WENDİGO REİS 2 aylar önce +1

    Izahı olmayan şeyin mirası olur

  • SELENGADAN TUNAYA
    SELENGADAN TUNAYA 2 aylar önce +3

    Tayyoşun aksıçanları sinirlenecek. Yaşasın makarna

  • Orhan Güler
    Orhan Güler Aylar önce +1

    İzahı olmayan şeyin mizahı olur

  • Miaw | Wonzy
    Miaw | Wonzy Aylar önce

    İzahı olmayan şeyin mizahı olur.

  • Sıla Nur Ayaz
    Sıla Nur Ayaz Aylar önce

    İzahı olmayan şeyin mizahı olurmuş.

  • new world
    new world Aylar önce

    Dolar arttıkça döviz bürolari. Alış satış farkını da artirdilar

  • SuAskm
    SuAskm 2 aylar önce +1

    Zamanında dayım bana hep 5 dolar verirdi her hafta bende birktirdim şimdi anlıyorum faydasını

  • ʜᴇᴀᴠʏ ᴡᴇᴀᴘᴏɴ

    Trendyol'a atak eden ben 😂

  • Kerahat Vakti
    Kerahat Vakti Aylar önce

    DOLAR 13,2690 TRY

    Tarih: 1.12.2021

    Tarihi bıraktım dolar 2022'de 18 TRY olursa yorum atın uyandırın rekor tazeleyelim...

  • TAHA huseyni
    TAHA huseyni Aylar önce +1

    2023 de Türkiye
    Genç : ulan açlıktan gebermeye başladık halk açlıktan ölüyor hala mı oyun erdoğana
    Dayı : sEn CeHeNnEm De YaNaRak ÖlMeDiĞiNe ŞüKrEt

  • Rust'ın Masumları
    Rust'ın Masumları 2 aylar önce

    Gelecekten geliyorum bu adam geleceği görmüş ordaki dolar yazısı benim